dijital arşivleri - Dijital Pazarlama Uzmanı

Başarılı Sosyal Medya Real Time Marketing Örnekleri

Kaynak

Real time marketing adından da anlaşılacağı gibi gündeme uygun, güncel konular üzerinden tüketicilerle etkileşimi artırmak ve hatırlanmayı kolaylaştırmak için yapılan gerçek zamanlı pazarlamadır. Güncellik dediğimiz için bu paylaşımların gün değil mümkünse o an içerisinde yakalanması gerekir; dijital

Tamamını Oku...

Dijital Pazarlama – Sosyal Medya Yardımlaşma Whatsapp Grupları

Dijital Pazarlama, Sosyal Medya ve Dijital Etkinlikleri takip edebileceğiniz Whatsapp Grupların alt kısımdan ulaşabilirsiniz.

  • Reklam ve ticari ileti gönderilmez. (Ticari grubu kullanmalısınız)
  • İş ilanı yönetici onayına tabidir.
  • Siyaset, din, politika yasaktır.
  • Bayram haricinde kutlama mesajları sadece text olarak gönderilir.
  • Selam, Hayırlı x günler tekil mesajlar gönderilemez.
  • Mesaj silsilesine sebep olan konu dışı iletiler gönderilemez.
  • Konu dışı iletiler gönderilemez.
  • Gruplarda Flood yapmak (Aynı anda tüm gruplara mesaj atmak kesinlikle yasaktır.)
  • Gruptan uzaklaştırılan tekrar katılmaya kalkışırsa uzaklaştırılabilir.
  • Münakaşa, sözlü sataşma, aşağılama müsaade edilmeyecektir.
  • Goygoy

    Tamamını Oku...

Dünya Dijital Rekabet Gücü sıralamasında Türkiye nerede ?

Kaynak

Dünya Dijital Rekabet Gücü Sıralaması başlığıyla, Uluslararası Yönetim Geliştirme Enstitüsü (IMD) tarafından geçtiğimiz dönemde ilk kez yayımlanan listede Türkiye, 63 ülke arasında kendine 52. sırada yer buldu.

Rekabet gücünü elde tutabilmenin gittikçe önem kazandığı global dünyada,

Tamamını Oku...

Etkili Sosyal Medya Pazarlaması İçin 7 Kural

Kaynak

Dijital Pazarlama Terimleri

  • Affiliate marketing: Pazarlama/satış ortaklığı
  • Bounce rate: Siteden hemen çıkma oranı
  • B2B marketing: Şirketler arası pazarlama
  • B2C marketing: Şirket-tüketici arasındaki pazarlama
  • Click/clickthrough rate (CTR): Tıklama oranı
  • Completion rate (CR): Video reklamların ne kadarının izlendiğinin oranı
  • Consumer/user generated content (UGC): Kullanıcı/tüketici tarafından üretilmiş içerik
  • Contextual advertising: Bağlamsal reklam
  • Conversion rate: Dönüşüm oranı
  • Cost per action (CPA): Eylem başı maliyet
  • Cost per click (CPC): Tıklama başı maliyet
  • Cost per mille (CPM): Bin gösterim başına maliyet
  • Display advertising: Görüntüleme esasına dayalı reklamcılık
  • Earnings per click (EPC): Tıklama

    Tamamını Oku...

Dijital Pazarlama Araçları

Selam arkadaşlar derlediğim dijital pazarlama araçlarının tamamını ve daha güncel versiyonunu dilerseniz. enesusta.dropmark.com adresinden takip edebilirsiniz. Daha hızlı erişmek isteyenler alt kısımdan inceleyebilir.

A. Bedava web sitesi + logo + hosting + faturalama

Etkileşimli İçerik Üretmenin 3 Kuralı

mm
Kaynak

Blog yazarları, değer verdikleri bir konuda yazı hazırlarken vakitlerinin büyük bir kısmını araştırma süreçlerine ayırsa da yazıyı değerli yapan en önemli faktör her daim deneyimlerini bu araştırmalar ile harmanlayabiliyor olmalarıdır.

Bu yazımda da kendi deneyimlerimden yola çıkarak, biraz da araştırma

Tamamını Oku...