Blog yazarları, değer verdikleri bir konuda yazı hazırlarken vakitlerinin büyük bir kısmını araştırma süreçlerine ayırsa da yazıyı değerli yapan en önemli faktör her daim deneyimlerini bu araştırmalar ile harmanlayabiliyor olmalarıdır.
Bu yazımda da kendi deneyimlerimden yola çıkarak, biraz da araştırma
Etkili Sosyal Medya Pazarlaması İçin 7 Kural
Ücretsiz Minimal Iconlar
Merhabalar,
Bugün sizlere ücretsiz minimal iconları derledim. Alt bölümdeki başlıklara tıklayarak ücretsiz dokümanları indirebilirsiniz.
Saygılar, sevgiler.
Free Icon Set (AI File) by Pawel Olek
Financial Icons (Sketch file) by Alexandre Naud
Wilderness/Camping Icons (AI files) by Anita Peeples
Instagram Pazarlama Profesyonellerinin İyi Yaptığı 6 Şey
Şu sahne hepinize çok tanıdık gelecektir;
20’li yaşlarındaki bir grup arkadaş bir mekanda otururlar. Ancak birbirleri ile konuşmaktansa telefonlarına bakıyorlardır. Dışarıdan izleyenlerse gençliğin nereye gittiğine dair çeşitli yorumlarda bulunurlar. Halbuki o sırada o masanın çevresinde oturanlar hummalı bir çalışma içerisindedirler. Çektikleri yüzlerce karenin arasından en güzel olanı
Google Adwords Eğitimine Giriş!
Merhabalar,
Bu yazımda sizlere Youtube için ürettiğim içeriklerden birisi olan Google Adwords Eğitimine Giriş! – Google Adwords Eğitim Seti videosunu paylaşmak istedim.
Saygılar, sevgiler.
SEO Uyumlu İçerik Mi? Kullanıcı Uyumlu İçerik Mi?
Arama motorlarının tek istediği şey kaliteli içeriktir. Çünkü Google bir bilgi kaynağı, dev internet ansiklopedisi olma misyonu ile bu yola çıkmıştır. Yapılan SEO işlemleri sadece bu içeriklerin Google botlarına daha hızlı ve özenli şekilde sunulması için ek yardımlardır. İçeriğinizi öyle bir hazırlamalısınız ki bir kullanıcı Google’da “x nedir” diye arattığında sizin sitenize girdiği vakit diğer sitelere girme ihtiyacı duymasın. Google bu konuda en çok şuna dikkat ediyor;
Kullanıcı hedef siteye girdiğinde